Begin van de reis - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Cees Husson - WaarBenJij.nu Begin van de reis - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Cees Husson - WaarBenJij.nu

Begin van de reis

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

02 November 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

31 oktober om half 2was het dan zo ver. De lucht in naar Hongkong, waar we op 1november om 6.34 uur plaatselijke tijd aankwamen. Aangezien de bijna 12 uur vliegen (9284 km) eigenlijk, ondanks het bijna niet slapen, best mee was gevallen, besloten we om de geplande stadstoer te doen. Hongkong is geen mooie maar wel een indrukwekkende stad. Tijdens de toer waren we o.a. bij een van de langste hangbruggen en in een van de hoogste gebouwen ter wereld. We bezochten de haven en jammer genoeg werd het bezoek aan de plaatselijke tempel uit het programma gehaald i.v.m. ziekte van een van de toergenoten. Ook zijn we met de gids nog gaan lunchen bij een typisch Chinees restaurant. (Eten met stokjes) Na terugkeer op de luchthaven was het nog een hele zit totdat we weer de lucht ingingen om 21.00 uur voor de tweede etappe van 9185 km. Tijdens deze vlucht heb ik gelukkig wel kunnen slapen, wat niet voor Geke gold. Door het tekort aan nachtrust en het hele gedoe er om heen was het al met al behoorlijk vermoeiend. Na aankomst in Auckland was het meteen de vuurdoop in het links rijden, omdat het hotel in het centrum van de stad staat. Om kwart over drie was het dus uitblazen, bakkie doen en straks bijtijds naar bed om weer volledig uitgerust daadwerkelijk aan de rondreis te beginnen. De eerste dag blijven we in Auckland.

• 02 November 2012 - 09:22

Koos Hugen:

Hoi Cees en Geke,

Wat ongelooflijk he? Zo in Zaandam en en paar dagen later aan het andere eind van de wereld.
    Fijn dat jullie goed en zonder probleen zijn angekomen. Lekker genieten maar.
    Cees ons afscheid bij de WCS was netjes. Zehebben met zijn allen Friends gezongen en na afloop van de repetitie een borrel van het bestuur gehad. Nou nogmaals veel plezier en ik zie uit naar jullie volgende bericht.
    Groetjes, Koos

• 02 November 2012 - 17:30

Coby Keulen:

hoi
    ziet er meteen al zeer indrukwekkend uit gaan jullie blijven volgen veel plezier

• 02 November 2012 - 22:03

Cor En Jetske:

Ha die Cees en Geke,
    Vrijdagavond hier en terug van een heerlijk etentje in Monnickendam
    Jongens:)....wat een ongelooflijk spannende reis!
    Als ik zo jullie eerste berichten lees dan zie ik al uit naar jullie
    nieuwe avonturen.
    Pas goed op jezelf en geniet er heerlijk van.
    Groet uit een waterig Watergang
    Cor en Jetske

• 04 November 2012 - 10:14

Anne:

Wauw wat een goed begin van jullie reis. Wij zijn ook in Hong Kong geweest, indrukwekkend is dat he die hoge gebouwen. Jammer dat een reisgenoot ziek werd waar door de tempel niet doorging.
    Heel veel mooie avonturen nog gewenst! En we blijven jullie volgen.

Liefs Nick, Anne en Iris

• 04 November 2012 - 19:16

Emy En Leo:

Wat een reis, maar wel heel spannend.
    En nu toch al weer ver van huis met al heel wat opgedane ervaringen.
    Zijn al weer benieuwd naar jullie reisverhalen.
    Geniet er van en oppassen.
    Groetjes uit het waterige Limburg.
    Groetjes
    Emy en Leo