Naar Takapuna - Reisverslag uit Takapuna, Nieuw Zeeland van Cees Husson - WaarBenJij.nu Naar Takapuna - Reisverslag uit Takapuna, Nieuw Zeeland van Cees Husson - WaarBenJij.nu

Naar Takapuna

Door: Cees en Geke

Blijf op de hoogte en volg Cees

06 November 2012 | Nieuw Zeeland, Takapuna

Vanmorgen weer bijtijds uit Pahia vertrokken, omdat we langs de westkust terug wilden rijden. Anders zouden we heen en terug dezelfde weg rijden. Dit hebben we geweten, het was niet alleen meer kilometers, maar als ze hier een wegreparatie uitvoeren, dan mag je gewoon over die weg blijven rijden. De nieuwe ondergrond houden ze dan nat en aangezien die uit roodbruin zand en grind bestaat, kun je je voorstellen hoe de auto er nu uitziet. Bij opononi een geweldig uitzicht over de Hokianga Harbour. Even verder loopt de weg door het Wapoua Forest. Geen pretje als je naast de chauffeur moet zitten. Een en al bochten, omhoog en omlaag over een nauwe tweebaansweg met aan weerszijden de dichte haag woud. Die weg is dan ook nog ruim 20 km lang. Geke was dan ook kotsmisselijk toen de weg weer een beetje normaal werd. Zijn nu gearriveerd in Takapuna in een vreselijk mooi hotel met twintig verdiepingen, wij zitten op 18 hoog met uitzicht op zee. DIt was het voor vandaag. doei!!!

• 06 November 2012 - 08:41

Jim:

Ouders!

Zo te lezen vermaken jullie je prima daar aan de andere kant van de wereldbol!
    Leuk om de belevenissen te lezen, zodat ik weet dat t goed gaat met jullie :-).

Heel veel plezier nog en geniet vol op!
    Kus

• 06 November 2012 - 09:09

Gosse:

Iedere ochtend wéér kijken of er een update is..
    Nieuwsgierig? Nee hoor, maar we willen wel alles weten.
    En zo te lezen, gaat het goed daar aan de andere kant van ons wereldbolletje: volop genieten.
    Mocht je het interessant vinden: veel regen en vanmorgen zelfs bevroren autoruiten krabben.
    Virtueel: tot morgen?
    Gosse

• 06 November 2012 - 10:20

Jordy:

Zo dat ziet er mooi uit zeg al die foto's.

Goed om te lezen dat we hier niet moeten zeuren op Rijkswaterstaat als er weer eens een snelweg is afgesloten ;-)...

Geniet ervan en veel plezier in Takapuna (wat een plaatsnamen).

• 06 November 2012 - 22:46

Martinenineke:

He hallo daar wat leuk om te lezen zo ver weg en zo dichtbij wat een avontuur en wat is het daar prachtig blijf maar genieten we volgen jullie kus

• 09 November 2012 - 20:10

Marion:

Hallo lieve Geke en Cees,

Heerlijk om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben, geniet ervan, en je moet maar zo denken, alles beter dan in een file staan. Hahaha.
    Hier gaat het ook allemaal goed, en over je werk hoef je je geen zorgen te maken Geke,
    Dat doen wij wel.
    Doei lieve schatten, genieten hoor!!!!!
    Kus Marion en Lois