Wellington - Reisverslag uit Wellington, Verenigde Staten van Cees Husson - WaarBenJij.nu Wellington - Reisverslag uit Wellington, Verenigde Staten van Cees Husson - WaarBenJij.nu

Wellington

Door: Geke en Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

11 November 2012 | Verenigde Staten, Wellington

Rotorura: De plaats bekend om zijn geisers, waardoor het buiten niet zo aangenaam ruikt. In de lucht ruik je duidelijk de sulphur. Een leuk stadje waar we 's-avonds naar een Maori dorpje zijn geweest, waar we naast culturele informatie genoten hebben van een Maori Hangi (een typisch Maori diner) en Maori zang en dans. De buschauffeur, die ons naar dat dorpje reed was een echt talenwonder. Hij kende van wel 20 landen de volksliederen en was daarnaast ook een echte grapjas, met tot slot van de avond een echte Elvis imitatie en reed nog 5 rondjes over dezelfde rotonde ( voor fun, hahaha).
Onderweg naar Ohakune, een bekend wintersport plaatsje, reden we onder andere door het Tongariro National Park ( ruim 30 km) waar ook de grootste vulkanen van Nieuw Zeeland staan. Die waren alleen op afstand te bekijken. Vanuit de kamer keken we op een met sneeuw bedekte berg van ca. 2900 meter hoog, dat zo in de reisgids had kunnen staan.
Vandaag naar Wellington gereden, waarbij het uitzicht werd benomen door de laaghangende bewolking en de regen. De auto inmiddels ingeleverd en gaan morgen ons avontuur vervolgen op het Zuider-eiland.

• 11 November 2012 - 17:46

Cor Kok:

Hi lieve mensen,
    Wat is het toch een fantastisch avontuur wat jullie beleven.
    Mooie foto's en verslagen, geschreven zodat het zo in de eerstvolgende reisgids van arke oid kan. We genieten van jullie belevenissen en verhalen. Ga zo door!!
    Het leven hier in NH gaat ook gewoon door. Gisteren een fantastisch optreden gehad met WCS in de kerk van het pitoreske Broek in Waterland. We miste Cees zeker, maar hebben er het beste van gemaakt. Verder vandaag een prachtige zonnige dag met fietsweer.
    Volgende week zien we uit naar jullie belevenissen op het Zuidereiland.
    Groet uit Watergang,
    Cor en Jetske

• 11 November 2012 - 19:11

Martin En Ineke:

Hallo geke en cees heb zitten wachten op jullie volgende verslag wat geweldig wat jullie meemaken wat een andere wereld en wat is het er prachtig het is nu sint maarten heb een mand vol snoep maar nu 19.10 uur nog geen kind gehoord of gezien. Veel plezier met het vervolg van jullie specta reis liefs mart en ien