Weer thuis - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Cees Husson - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Cees Husson - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Geke en Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

01 December 2012 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Vanuit Christchurch aangekomen op Fiji, het vliegveld bij Nadi, dachten we allebei, waar zijn we nu toch terecht gekomen. De wegen zijn afschuwelijk, ongelijk en vol gaten en kuilen, dat de chauffeur af en toe op het andere weggedeelte ging rijden om de ergste kuilen te ontwijken.
Eenmaal aangekomen in het resort leek het wel een paradijs. Een en al luxe, schitterende kamer en overal palmbomen en andere planten in een schitterende samenstelling. Het resort ligt aan een lagune in een Nationaal Park, wat een groot gedeelte van de flora verklaart.
Heerlijk genoten van de temperatuur en de zon, het glas champagne met een hapje dagelijks om 5 uur in de kamer en de buffetdiners 's-avonds.

Na deze heerlijke dagen de terugreis naar Nederland volbracht en vermoeid maar zeer voldaan weer op Schiphol geland.

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Te Anau

18 November 2012

Queenstown
Cees

Dit is alvast de start van onze rondreis door Nieuw Zeeland met het slot op de fiji Eilanden. Daar rusten we een paar dagen uit alvorens naar huis terug te keren.

Actief sinds 23 Juni 2012